O'z brendingizni qayta loyihalash 365 kun
"365 kun" - bu chakana sotuvchining soyabon brendi savat, 2021 yildan beri mavjud. "365 kun" ning tarkibiy qismlari o'rta narx segmentidagi (oziq-ovqat va nonfood) barcha toifadagi mahsulotlardir. Vazifa 2023 yilda biz zamonaviy standartlar va iste'molchilar talablariga javob beradigan brendni qayta loyihalashga qaror qildik. Eski dizayn STMning klassik usullariga javob bermadi va javonlarda raqobatchilardan ajralib turmadi. Shuningdek, liniyada dizaynning izchilligi va tan olinishi yo'qoldi, shuningdek, mavjud dizayn tobora kengayib borayotgan liniyaga moslashmadi. Yechim Biz qadoqlash va logotipning vizual dizaynini yangiladik, yangi brend joylashuvi va kontseptsiyasini yaratdik. Keraksiz elementlar olib tashlandi va axborot bloklari yanada amaliy bo'ldi. O'zbekistondagi yetakchi chakana sotuvchining STM uchun yangi dizayni endi har bir mahsulot qoidalari va vizual kodlariga mos keladigan har bir toifadagi tovarlarning katta qatoriga qo'yilmoqda.