AVO bank

Maksimal effekt uchun maksimal qamrov   Bizning reklama videomiz onlayn makonda asosiy mahsulot – avo Platinum kredit kartasiga e'tiborni jalb qilishning asosiy vositasiga aylandi. Biz o'z xabarimizni eng keng auditoriyaga etkazish, qiziqish uyg'otish va yangi mijozlarni jalb qilish uchun etakchi raqamli platformalardan foydalandik.   Asosiy platformalar bo'yicha video qamrovi:   Google-3 million taassurotlar: dunyodagi eng katta qidiruv tizimi bizning kampaniyamiz uchun kuchli platformaga aylandi. Xabar bilan video - "2 millionga sotib olindi va 2 millionni foizsiz qaytarib berdi" Google Ads reklamalarida namoyish etilib, mashhur saytlar va ilovalarda paydo bo'ldi, bu keng qamrovni ta'minladi va O'zbekistondagi millionlab foydalanuvchilarning e'tiborini tortdi.   Facebook va Instagram Facebook va Instagram — dagi kuchli reklama kampaniyasi bilan biz katta auditoriyaga erishdik. Bizning reklama videomiz foydalanuvchi tasmalariga organik ravishda qo'shilib, yuqori darajadagi o'zaro ta'sirni shakllantirishga yordam berdi: mobil ilovalarni yuklab olish, yoqtirishlar, aktsiyalar va sharhlar.   Yandex - 400 ming taassurotlar: Yandex-da reklama.Direct bizga O'zbekistondagi foydalanuvchilarni samarali yo'naltirishga imkon berdi. Biz Yandex reklama tarmog'ida video reklama yuqori ko'rinishini ta'minladik, bu esa bank xizmatlaridan manfaatdor bo'lgan maqsadli auditoriyani jalb qilishga yordam berdi.   VK-600 ming taassurotlar: VKontakte platformasida biz ijtimoiy tarmoqning faol foydalanuvchilariga qaratilgan maqsadli reklama kampaniyalarini boshladik. Reklama avo Platinum kredit kartasining asosiy afzalliklarini namoyish etadigan, diqqatni jalb qiladigan va qiziqish uyg'otadigan jozibali video bilan birga keldi.   Keng qamrovli strategiya va dinamik reklama:   Biz qisqa vaqt ichida ta'sirchan natijalarga erishishga imkon beradigan moslashuvchan va dinamik reklama strategiyasini tanladik. Bizning reklama kampaniyamiz nafaqat katta va mashhur platformalarni, balki maqsadli auditoriyaga aniq kirish uchun ixtisoslashgan platformalarni ham qamrab oldi. Har bir displey va har bir o'zaro ta'sir tahlil qilindi va keyingi qadamlarni optimallashtirish, samaradorlikni oshirish va xarajatlarni kamaytirish uchun ishlatilgan.

Havola

avo.uz

TAF! * TAF! * TAF! * TAF!

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi

iste’molchilarning ovoz berishi